Často kladené otázky

Koľko stojí poštovné a balné ?
Výška poštovného a balného závisí, od spôsobu dodania. 
Ponúkame tieto možnosti platby na území Slovenskej republiky:
* dobierkou - Slovenská pošta (3,50 €)
* bezhotovostným prevodom na účet, alebo priamym vkladom na účet (2 €)
* Pri nákupe tovaru nad 100 € poštovné neplatíte (len pri prevode na účet)
* Ponúkame aj osobný odber v Čadci
UPOZORNENIE !!! Platba v hotovosti nie je možná !!!! Osobný odber je možný len pri
platbe vopred a nabehnutí platby na náš účet!!! 
Zásielky posielame len v rámci SR. Ďakujeme za pochopenie.

Ako zaplatím za objednaný tovar?
Za objednaný tovar sa platí buď v hotovosti (forma dobierkou) alebo platíte pri prevode na účet. ( dostanete predfakturu, ktorú treba uhradiť podľa pokynov a následne Vám bude slovenskou poštou zaslaný tovar)
Spôsob dopravy a platby si zvolí zákazník pri objednávke
Slovenská pošta - prevod na účet: €2
Slovenská pošta - dobierka: €3,50
Slovenská pošta - prevod na účet - zadarmo nad 100 €: €0,00
Osobný odber v Čadci - prevodom na účet : €0,00

Kedy mi príde objednaný tovar?
Snažíme sa mať skutočné skladové zásoby. 90% tovaru máme ihneď k odberu. Objednávky vybavujeme v poradí, v akom prichádzajú. Ak je tovar skladom, odosiela sa najneskôr na druhý pracovný deň, alebo v deň nabehnutí peňazí na účet. 
 
Chcem doplniť ( upraviť, zmeniť ) objednávku, ako mám postupovať ?
Čo najskôr nás informujte e-mailom info@detskysatnik.sk , alebo telefonicky 0902049222. Ak Vám zásielka ešte nebola odoslaná, budeme sa snažiť vyhovieť Vašim požiadavkám.

Aká je záručná doba tovaru?
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a začína plynúť dňom dodania tovaru. Na záruku sa nevzťahuje bežné opotrebenie tovaru, alebo poškodenie spôsobené nesprávnym používaním a ošetrovaním odevov.
 
Kde mi príde tovar?
Tovar bude doručený na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke, preto treba byť vo vypĺňaní údajov presný, ( meno, priezvisko, adresa dodania- fakturačná adresa, telefónne číslo, email.  K cene objednávky  je prirátané poštovné a balné .

Ako postupovať, keď je zásielka porušená?
Ak dostanete poškodenú zásielku otvorili ste ju na pošte a zistili ste poškodený obsah, je vašou povinnosťou oznámiť to ihneď zamestnankyni pri priehradke, ktorá s vami spíše zápisnicu.
Nezodpovedáme za škody spôsobené prepravcom. Prosím pamätajte , že reklamačný čas pri stratených zásielkach je stanovený Slovenskou poštou a my ho nevieme ovplyvňovať.

Čo mám urobiť, keď chcem, aby mi zásielka bola preposlaná do mojej práce, alebo na inú adresu?
V tomto prípade si pri objednávke zvoľte okrem fakturačnej adresy aj dodaciu adresu.
 
Ako zistím, kde sa práve nachádza moja zásielka?
Ak už bola Vaša objednávka expedovaná, pošleme Vám potvrdzujúci mail o odoslaní spolu s podacím číslom, ktorý môžete sledovať v aplikácií Slovenskej pošty - Sledovanie zásielok.

Čo sa stane v prípade, že sa nebudem zdržiavať doma a nebudem môcť prevziať zásielku?

Ak sa nebudete v čase doručenia zdržiavať na uvedenej adrese je pravdepodobné, že Vás kuriér bude telefonicky kontaktovať, alebo Vám pošta zanechá lístok o uloženej zásielke vo Vašej schránke.

HÁČKOVANÉ, PLETENÉ A ŠITÉ  VÝROBKY
Chcem si dať uháčkovať dekoračný predmet, zvieratko, postavičku, ktorú nemáte v ponuke. Ako si môžem objednať ?
Ak máte vlastnú predstavu, stačí mi poslať obrázok alebo popis, a budem sa snažiť Vašu predstavu zrealizovať. info@detskysatnik.sk
Chcem si dať uháčkovať alebo upliesť čiapku. Ako si správne zmerať obvod hlavy?